Dior markasının modellerinden Miss Dior Cherie Eau De Toilette 2010 adından da anlaşılacağı gibi 2010'da piyasaya sürüldü. Bu yeni ve zarif çiçeksi şipre , özgürlük ve bağımsızlıktan hoşlanan genç kadınları hedefliyor. Frezya ve zambakların şeffaf notaları yasemin ve tüberoza ile uyum sağlayan bu bahar içerikli kadınsı kompozisyonda buluşuyor. Miss Dior Cherie Eau De Toilette 2010 modelinde en üst notalar, pralin ve vanilya eşliğinde büyüleyici patlamış mısırlar ile bizi kalbe götüren hoş ve neredeyse meyvemsi aksanlarla zenginleştirilmiştir. Tabanda paçuli anlaşmaları ile bir miktar zerafet bırakıyor. Parfüm, 50 ve 100 ml EDT olarak mevcuttur. EDT versiyonu nazik pembe renkte sunulur. Tim Walker'ın reklam kampanyasında çiçek açan güller bulunan bir bahar bahçesi bulunmaktadır. Bu kokunun arkasındaki burun, Francois Demachy'dir.
Müge
Frezya
Yasemin
Sümbülteber
Meyve notaları
Vanilya
Pralin
Patlamış mısır
Paçuli
KALICILIK
|
68%
|
FARKEDİLİRLİK
|
68%
|
BEĞENDİ
|
71%
|
BEĞENMEDİ
|
29%
|
GÜNDÜZ
|
29%
|
GECE
|
71%
|
Üst Nota
|
77%
|
Orta Nota
|
13%
|
Alt Nota
|
10%
|
İLKBAHAR
|
29%
|
YAZ
|
14%
|
SONBAHAR
|
43%
|
KIŞ
|
14%
|